Give your website a premium touchup with these free WordPress themes using responsive design, seo friendly designs www.bigtheme.net/wordpress

BUSINESS ANALYSIS & SALES STRATEGY

Business Analysis & Competition:  Ανάλυση των δυνατοτήτων και των προοπτικών ανάπτυξης της επιχείρησης, με βάση τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της στο εκάστοτε περιβάλλον λειτουργίας του καταλύματος. Με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων (market search) γίνεται μελέτη του ανταγωνισμού με σκοπό την καλύτερη δυνατή χάραξη στρατηγικής της τουριστικής επιχείρησης.

Η RodosData Intergrated Solutions αναπτύσσει και προσφέρει προηγμένες λύσεις και υπηρεσίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, όπως: Aρχική ανάλυση αναγκών, συμβουλευτικές υπηρεσίες, πλήρη σχεδιασμό έργου, προμήθεια και εγκατάσταση λογισμικού και εξοπλισμού, εκπαίδευση χρηστών και  υποστήριξη, 365 μέρες το χρόνο, σε κάθε πελάτη. Οι υπηρεσίες της RodosData Intergrated Solutions , συμβάλουν καθοριστικά στην οργάνωση των λειτουργιών front και back office μιας επιχείρησης και δίνουν τη δυνατότητα σε όσους τις αξιοποιούν, να παρέχουν με τη σειρά τους άριστη εξυπηρέτηση και επαγγελματισμό σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας τους.

Sales Strategy: Με εμπειρία στο ξενοδοχειακό χώρο τόσο σε διοικητικές θέσεις όσο και στις πωλήσεις, τα στελέχη της εταιρίας μπορούν να δομήσουν την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης για κάθε τύπο δωματίου και για κάθε χρονική περίοδο. Η στρατηγική πωλήσεων θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε και να εκμεταλλευτείτε τις καλύτερες ευκαιρίες, καθορίζοντας παράλληλα τους τρόπους και τα μέσα για την επίτευξη των στόχων.

HOTEL SETUP

  • Μελέτη επιχείρησης & ανταγωνισμού: Ανάλυση των δυνατοτήτων και των προοπτικών ανάπτυξης της επιχείρησης, με βάση τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της στο εκάστοτε περιβάλλον λειτουργίας του καταλύματος. Με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων (market search) γίνεται μελέτη του ανταγωνισμού με σκοπό την καλύτερη δυνατή χάραξη στρατηγικής της τουριστικής επιχείρησης.
  • Τιμολογιακή πολιτική: Με εμπειρία στο ξενοδοχειακό χώρο τόσο σε διοικητικές θέσεις όσο και στις πωλήσεις, τα στελέχη της εταιρίας μπορούν να δομήσουν την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης για κάθε τύπο δωματίου και για κάθε χρονική περίοδο.
  • Setup 5 καναλιών: Βασισμένοι στη μελέτη της επιχείρησης, επιλέγουμε τα online κανάλια κρατήσεων που ταιριάζουν στο προφίλ του καταλύματος σας. Στόχος είναι η επίτευξη της καλύτερης δυνατής προβολής και παρουσίας στο διαδίκτυο. Πρόκειται για μία διαδικασία χρονοβόρα η οποία χρίζει προσοχής αφού αποτελεί την πρώτη εικόνα του τουριστικού καταλύματος στο διαδίκτυο, σε όλους τους δυνητικούς μας πελάτες ανά τον κόσμο. Οι καταχωρήσεις του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης  και online κρατήσεων πρέπει να έχουν όλα εκείνα τα στοιχεία όπως φωτογραφίες και επαγγελματικά κείμενα που θα προσελκύουν το ενδιαφέρον του επισκέπτη, ώστε να πραγματοποιήσει την κράτηση.
  • Εκπαίδευση στη διαχείριση: ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα δίνουμε την ευκαιρία στον ιδιοκτήτη ή υπεύθυνο του ξενοδοχείου να εκπαιδευτεί από τα έμπειρα στελέχη μας πάνω στα online κανάλια, ώστε να μπορεί και ο ίδιος να διαχειρίζεται τις καταχωρήσεις του ξενοδοχείου του, να ανανεώνει το υλικό και να διαχειρίζεται τις κρατήσεις.

info

Our experience

ΠΕΛΑΤΕΣ
ΧΡΗΣΤΕΣ
ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΩΔΙΚΑ
Consulting - 15 years

SETUP

  • Μελέτη επιχείρησης & ανταγωνισμού:  Ανάλυση των δυνατοτήτων και των προοπτικών ανάπτυξης της επιχείρησης, με βάση τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της στο εκάστοτε περιβάλλον λειτουργίας του καταλύματος. Με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων (market search) γίνεται μελέτη του ανταγωνισμού με σκοπό την καλύτερη δυνατή χάραξη στρατηγικής της τουριστικής επιχείρησης.
  • Τιμολογιακή πολιτική: Με εμπειρία στο ξενοδοχειακό χώρο τόσο σε διοικητικές θέσεις όσο και στις πωλήσεις, τα στελέχη της εταιρίας μπορούν να δομήσουν την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική του καταλύματος για κάθε χρονική περίοδο.
  • Setup 5 καναλιών: Βασισμένοι στη μελέτη της επιχείρησης, επιλέγουμε τα online κανάλια κρατήσεων που ταιριάζουν στο προφίλ του καταλύματος σας. Στόχος είναι η επίτευξη της καλύτερης δυνατής προβολής και παρουσίας στο διαδίκτυο. Πρόκειται για μία διαδικασία χρονοβόρα η οποία χρίζει προσοχής αφού αποτελεί την πρώτη εικόνα του τουριστικού καταλύματος στο διαδίκτυο, σε όλους τους δυνητικούς μας πελάτες ανά τον κόσμο. Οι καταχωρήσεις του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης  και online κρατήσεων πρέπει να έχουν όλα εκείνα τα στοιχεία όπως φωτογραφίες και επαγγελματικά κείμενα που θα προσελκύουν το ενδιαφέρον του επισκέπτη, ώστε να πραγματοποιήσει την κράτηση.
  • Εκπαίδευση στη διαχείριση: Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα hotel δίνουμε την ευκαιρία στον ιδιοκτήτη ή διαχειριστή του καταλύματος να εκπαιδευτεί από τα έμπειρα στελέχη μας πάνω στα online κανάλια, ώστε να μπορεί και ο ίδιος να διαχειρίζεται τις καταχωρήσεις καταλύματος, να ανανεώνει το υλικό και να διαχειρίζεται τις κρατήσεις.