Μεταφέρετε το FrontOffice σας όπου είστε εσείς!

Φανταστείτε ένα πλήρως mobile ξενοδοχείο: έναν κόσμο όπου οι receptionists έχουν την ελευθερία να απομακρυνθούν από την υποδοχή και να δημιουργήσουν αυθεντικές εμπειρίες φιλοξενίας,  όπου οι διευθυντές θα μπορούν να αυξήσουν τις τιμές στο χρόνο που θα είναι κολλημένοι στην κίνηση, όπου θα αναλύετε το pickup των νέων σας κρατήσεων σε real time, όπου οι υπεύθυνοι καθαριότητος θα μπορούν να δηλώνουν τα δωμάτια καθαρά τη στιγμή που τα καθαρίζουν. Αυτός είναι ο κόσμος του Mobile Ξενοδόχου, ο κόσμος ενός πιο χαρούμενου ξενοδοχείου, ο κόσμος του  MEWS CLOUD PMS. 

Μια Δυναμική Πλατφόρμα

Με την Cloud Property Management εφαρμογή μας, έχετε πρόσβαση ανά πάσα στιγμή, από οποιαδήποτε συσκευή, έχοντας τη δυνατότητα να διευθύνετε την επιχείρησή σας από οπουδήποτε και οποιαδήποτε ώρα. Οι τιμές και η διαθεσιμότητά σας ενημερώνονται άμεσα μέσω online καναλιών. Το Housekeeping επικοινωνεί μέσω mobile συσκευών, για άμεση ενημέρωση του room status επιτρέποντας ευέλικτο check-in και ευχαριστημένους πελάτες.

 

 

Key Features:

  • Web based and iOS,
  • Mobile enabled for smartphones and tablets,
  • Check-in/out (including online check-in/out),
  • Billing,
  • Invoicing,
  • Cashier,
  • Flexible Reporting (exportable into Excel)
  • Group Reservation Module
  • Guest confirmation direct from system
  • Currency exchange module
  • Multi Property Switch
  • Multi language
  • Compatible on all web browsers
  • Integrated Payment Solution
  • Integrations to Channel Managers

The Guest App

Είναι η εμπειρία που αξίζουν οι πελάτες σας. Οι πελάτες σας είναι η καρδιά της λειτουργίας του ξενοδοχείου και το σύστη- μά σας πρέπει να σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο, επιτρέποντάς τους να επικοινωνούν μαζί σας μέσω του εργαλείου που επιθυμούν. Δώστε τους την επιλογή να κάνουν online check-in/ check-out, γλυτώνοντας χρόνο και χωρίς να περάσουν από τη ρεσεψιόν. Η εφαρμογή Navigator επιτρέπει στους πελάτες σας να ελέγξουν και να παραγγείλουν υπηρεσίες σας από την προσωπική τους συσκευή, να περιηγηθούν στον προορισμό τους βάσει των υποδείξεών σας και να επικοινωνούν με τη ρεσεψιόν άμεσα για βοήθεια και  συμβουλή.